top of page

תוכנית פודקאסט משלי, מדוע אני חייב את זה לעצמי?

עולם הדיגיטל שהתפתח וממשיך להמציא את עצמו מחדש בכל שנה לא משאיר עוד מקום לספק.

כל חברה, עסק ונותן שירות, חייבים להיות בעלי תוכנית פודקאסט אישית.

אם אתם עדיין לא מבינים מדוע, הנה מספר נקודות שיבהירו את החשיבות וצורך.

Sound Equipment

בעידן שבו כל מוצר וכל שירות נבדקים על ידי הצרכן הסופי בין 15 ל 25 פעמים עד שהוא מקבל את ההחלטה הסופית, היכולת של תוכנית פודקאסט אישית, ידידותית ואינטימית, לשבור מחסומים ולעודד את הצרכן הסופי לבחור בכם ובמוצר שלכם, היא חסרת תקדים.

היתרון הגדול של תוכנית פודקאסט זו היכולת להקשיב לה, או לקטעים מתוכה שוב ושוב, מכל מקום, בכל פרק זמן.

הפודקאסט הוא לא עוד כלי מכירתי או שיווקי רגיל, אלא הדרך הטובה ביותר לצאת למסע אישי עם קהל הלקוחות שלך, להתפתח איתם ביחד. הרי באיזו דרך אחרת אתה יכול לשתף את הסיפורים, מחשבות, התלבטויות ותהליכים שקורים בחברה שלך, ולהפוך את קהל הלקוחות להיות חלק מזה?

נכון, תמיד אפשר לכתוב תוכן ולפרסם אותו בעמוד החברה, בפייסבוק, בבלוג כזה או אחר, ובמדיות נוספות, אבל הזמן שתצטרך להשקיע בכתיבת כל אלו יכול לקחת שבועות. מה גם שצוות המפתחים של המוצרים שלך לא אוהבים לכתוב, הם מעדיפים לקודד, בעוד שאנשי המכירות שלך עסוקים במכירה עצמה, לא מעבר.

מעבר לזה, ישנו הבדל עצום בין היכולת להביע ולהעביר את המסר ורגש במילים, לעומת להגיד אותן, בקולך שלך, בלי פילטרים, אלא בצורה אותנטית לחלוטין. הפודקאסט שלך זו פשוט שיחה, שבה אתה יכול לחלוק את המומחיות והסיפור שלך עם הקהל הרחב.

הפודקאסט מחבר בין כל מי שחשוב לך:

הלקוחות האידיאליים, מומחים בתחום, מנהיגי תעשייה, לקוחות פוטנציאליים, שותפים, כולם יכולים להיות חלק מההצגה, להתארח ולשוחח איתך בתוכנית.

דרך הפודקאסט תוכל לבצע מעקב ישיר אחר כמות המאזינים.

אם תהיה טוב, תרוויח את אמונם, הם יקנו ממך או יבקשו את השירות שלך, וימליצו על כך גם לאחרים.

אנחנו יכולים להציג את תוכנית הפודקאסט הראשונה שלך תוך מספר ימים בודדים, בוא נתחיל.

c-d-x-PDX_a_82obo-unsplash.jpg

פודקאסט, כך תגדילו את קהל המאזינים שלכם

 

נושא אחד מתוך "עשרת הדיברות" של תוכנית פודקאסט עסקית נוגע בחשיבותה של העקביות, כאשר ההמלצה הגורפת היא כי כדאי להקליט ולהעלות פרק נוסף בכל שבוע מחדש.

בדיקה מקיפה שנעשתה אודות התדירות של עשרות תוכניות פודקאסט שונות ומגוונות בארץ ובעולם, הצביעה על מסקנה אחת ברורה, ככל שהתדירות גוברת והעקביות נשמרת, כך מספר האזנות עולה.

מדוע? מספר סיבות.

הראשונה, כי קהל המאזינים מתרגל לתוכנית שאחריה הוא עוקב באופן שבועי, זה עוזר לשמור ולבנות קהל נאמן.

השנייה, אלגוריתם ואופטימיזציה. ברגע שהפודקאסט עולה באופן קבוע, כך הדירוג של הפודקאסט גבוה יותר בשרתי האחסון והאפליקציות שדורשים ומתעדפים פודקאסטים עקבי וברור.

הידיעה שקהל גדול של מאזינים מחכה לתוכנית שלכם באופן קבוע ובזמנים ידועים מראש, זה יגרום לכם להיות הרבה יותר חדים ומחוייבים לדבר, באופן טבעי האיכות של התוכנית תעלה בהתאם.

bottom of page